среда, 26 августа 2015 г.

Подушки з квітами - символами України.

Люба моя багатостраждальна Батьківщино, вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю тобі довгих років процвітання та мирного неба. Нехай Господь захищає твоїх синів та дочок!

    Сьогоднішній пост я вирішила написати рідною мовою і приурочити, хоч і з запізненням, до Дня Незалежності України. Мак і волошки одні з найпопулярніших квітів українців і найчастіше зустрічаються на рушниках та вишиванках, а ще вони одні з моїх улюблених.
     Мене надихнула на пошиття цих подушок Юля зі своїми ніжними незабудками Мені так сподобалася її подушка, що я захотіла мати таку і в себе і спочатку хотіла вишити собі теж незабудки, але коли знайшла в інтернеті буклет Veronique Enginger." L'Herbier du jardin au point de croix", незмогла зупинитись і вирішила вишити щей мак з волошками. Почала саме з них, а тому на незабудки забракло часу :( . Можливо в майбутньому я ще до них повернуся, а зараз чомусь не лежить душа до них.
      Юлечка, я надеюсь ты не обидишся, что я взяла без спросу твою идею?



                            
     Знайшла в мережі легенду про походження назви волошок, або васильків: вона походить від імені хлопчика Василька, якого русалки на Зелені свята заманили в поле і залоскотали - і він перетворився у квітку, названу його іменем. 
      Мого коханого чоловіка теж звуть цим іменем, мабуть тому я так люблю ці квіти :)
    "Мак - символ безконечності й незчисленності зоряного світу, Всесвіту, і, водночас, сну і забуття. Окрема макова квітка не приваблює, а від всіяного маковим цвітом лану не можна відірвати очей. Одна макова зернина нічого не варта, а жменя маку - і куті смаку додає, і пирога з неї можна зробити. Тож мак стверджує, що і дрібненьке та маленьке, якщо воно в єдності та в спільноті, має велику силу." Ці слова так запали мені в душу, що тепер здається невипадковим, що я вишила саме ці квіти. Я впевнена, що ми скоро подолаємо всі негаразди, що заважають нашій країні дихати вільно, адже в єдності наша сила.

Так виглядають подушки зі зворотнього боку, це льляна тканина яку я знайшла в бабусі в скрині. Застібаються на блискавку збоку.
                           
Ну і куди ж без мого помічника :)

Спочатку я хотіла прикрасити подушки мереживом, як було в Юлі , але потім натрапила на французький буклет з чудовим вишитим мереживом. 
Незабудки, хоч і не вишиті, я вам сьогодні покажу. Це з клумби, сфотографовані ще весною.

А ці ростуть біля річки в моєму рідному селі. Цвітуть навіть зараз.

 



4 комментария:

  1. Гарнi, дуже гарнi подушки! Обожнюю цi квiти! - вiдразу вспоминаю рiдну Батькiвщину!)
    З Днем Народження, рiдна ненька! Мирного неба i щасливого життя всiм твоiм синам i донькам!

    ОтветитьУдалить
  2. Ірочко, яка краса! Дуже затишні, такі домашні подушки! Нехай дарують вам своє тепло!
    Рідну неньку із Днем народження! Миру, миру і ще раз миру всім нам!

    ОтветитьУдалить
  3. очень красивые подушечки, особенно с маками!

    ОтветитьУдалить
  4. Ира, какие подушечки уютные и милые! Кружево вышитое - прекрасное дополнение!

    ОтветитьУдалить